ConFoot Containerfüessli sind dafuur entwicklet worde, de Versandprozess erheblich z beschleunige, indem si d’Wartezyt vo de Fahrer bi Lade- und Entladerampen komplett usnäh. So funktioniere si und weli Vorteili se biete:
Die Hauptidee: Zustellig und Entlade entkoppeln
Bi herkömmliche Versandprozedure muess dr LKW-Fahrer oft bim Zustelligsort wage, während dr Container entlade wird. Die Wartezyt senkt die Effizienz vom Fahrer und limitiert d’Anzahl vo Zustellig, wo er am Tag erledige cha. Mit de ConFoot Füessli chamer dänn dr Container scho bim Abliefe vor Ort ufnä, unterstützt vo de Füessli, und dr Fahrer cha grad zum nöchtschte Auftrag ufbreche. Dr Entladeprozess cha spöter, zu ere passender Ziit, erfolge – ohni dr LKW und dr Fahrer uf em Platz z binde.
Wie d’ConFoot Füessli funktioniere:
- Aahänke: Vor em Aacho bi de Zustellig hängt dr Fahrer d’ConFoot Füessli an vorgsehne Punkt am Container aa. D’Füessli werde usgstreckt, um dr Container stabil z halte.
- Abneh: Am Zustelligsort trennt dr Fahrer dr Container vom LKW ab. Dr Container bleibt dank de Füessli stabil.
- Abfahrt vom LKW: Dr LKW cha grad losfahre, ohni uf s’Entlade warte z müese.
- Entlade zum bequeme Ziitpunkt: Dr Container cha uf d’Wünsch vom Empfänger entlade werde, mit em Einsatz vo enem Gabelstapler oder geeignetem Gerät.
- Wiideranha: Sobald dr Container entlade oder belade isch, chunnt dr LKW zrugg, fährt unter dr Container, zieht d’Füessli zrugg und hängts Container wieder aa.

Vorteil vo de Verwendung vo ConFoot Füessli für schnällere Versand:
- Verbessereti Ziit-Effizienz für LKW-Fahrer: D’Fahrer chönd meh Zustellig am Tag umsetze, will s’Wartezyt entfällt. Das führt zu meh Umsatz und verbesserter Effizienz. Gemäss ConFoot chönd d’Containerfüessli de Lade- und Entladezyt erheblich reduziere. D’Fahrer chönd d’usziehbli Füessli schnäll am Container aahänge, ihn absetze und direkt zum nöchtschte Auftrag uufbräche. So chamer verhindern, dass dr Fahrer z lang am glieche Ort festsitzt (https://www.confoot.us/blog/benefits-of-confoot-container-legs/).
- Optimierter Kraftstoffverbrauch und Kosteneinsparige: Weniger Leerlauf heisst weniger Kraftstoffverbrauch. LKWs verbrauche ungefäär 0,8 Gallone pro Stunde im Leerlauf. Mit de ConFoot Füessli, wo de Fahrer ermögliche, Container abzsetze und direkt witerzufahre, wird d’Leerlaufzyt minimiert, was d’Kraftstoffkoste senkt. Das reduziert au d’Abnutzung vom Fzg und führt zu niderige Wartigskosten (https://www.confoot.us/blog/benefits-of-confoot-container-legs/).
- Verbessereti Zustelligszeiten und Chundenzfriede: Schneller Absetz- und Abholezyte helfe Betriebe, straffe Ziitpläne einzhalte und pünktlich z’liefern. Das isch besonders wichtig im E-Commerce und im Retail-Bereich, wo pünktlichi Zustellig entscheidend isch für d’Chundenzfriede (https://www.confoot.us/blog/benefits-of-confoot-container-legs/).
- Weniger Fahrerermüdig und erhöhteri Sicherheit: Weniger Wartezyt reduziert d’körperlichi Belastig und s’Unbehage vom Fahrer. E beständige Arbeitsablauf hilft dr Fahrerermüdig z verringere und fördert sichers Fahre (https://www.confoot.us/blog/benefits-of-confoot-container-legs/).
- Optimierti Logistikprozesse: D’ConFoot Füessli vereifachere de ganze Lieferkettenprozess, indem si Engpässe abbaue und d’Koordination zwüsche de verschiednige Transportmodus verbessere (https://www.confoot.us/blog/benefits-of-confoot-container-legs/).
- Flexibilität und Mobilität: Mit de ConFoot Füessli chönd Container eifach zämmegfaltet und umplatziert werde, ohni dä Bedarf an eme Kran oder andere schwere Gerät, was d’Logistik erheblich vereifacht. So cha dr Container exakt dort plaziert werde, wo er bruuchbar isch – schnäll und unkompliziert (https://hz-containers.com/en/news/confoot-legs-for-handling-the-container/).
Spezifischi ConFoot Modelle für Rampenentlade:
ConFoot bietet spezifischi Modelle, wo für s’Abstelle vo Container uf Rampen entwickelt worde sind – ideal für Entladeprozesse. Zum Bispiel isch s’ConFoot CFP15ST11 Modell speziell für d’Platzierig uf Rampen konzipiert, was e volle Öffnig vo dene Container-Türe ermöglicht (https://hz-containers.com/en/news/confoot-legs-for-handling-the-container/).
Da isch es Bild vom ConFoot CFP15ST11 Modell:
ConFoot container legs for decoupling delivery and unloading">
Praktischi Aawendige:
- Retail und E-Commerce: Optimiere d’letzti Meilig-Zustellig, indem de LKW maximal usgstützt und d’Leerlaufzyt minimiert wird.
- Produktion: Sicher e unterbrechigsfrei Lieferkette, indem d’Materialie direkt zu de Fabrike bracht werde und de LKW schnäll zum nöchtschte Auftrag witerfährt.
- Globaler Handel: Verminderung vo Verzögerige an de Häfen und intermodalen Terminals.
ConFoot Modelle:
- CF14ST10: Standardmodell, geeignet für di meeschte Container, mit ere Tragfähigkeit vo bis zu 34 Tonne.
- CFP15ST11: Entwicklet für s’Platzieren vo Container uf Rampen.
- CFP mit Hydraulik: Ermöglicht s’Hebe vom Container vom Auflieger und s’Absenke uf Bode, ganz ohni zusätzliche Handlingsgerät.
- CFP15ST13: Vor allem vorgesehen für 45-Fuss Shipping Container.
Zämmefassend biete d’ConFoot Füessli e pragmatischi und effizienti Lösung, de Versandprozess z beschleunige, indem sie de Fahrer ermöglicht, Container schnäll abzsetze und direkt zum nöchtschte Auftrag ufz’mache. Das reduziert Wartezyte, Kraftstoffverbrauch und Fahrerermüdig, während d’Zustelligsplanung und d’Chundenzfriede verbessert werde.
Wänn Si meh dervo erfahre wend, wie d’ConFoot Füessli Ihre spezifische Abläufe profitiere chönd, und wen Si e persönlichs Angebot wend, kontaktiered Sie üs hüt no!